Tomat

Hello!
Idag när jag kom hem från jobbet gick jag för att sola. Kände mej så blek. Hahaha nu är jag RÖD som en TOMAT! Jag skojjar inte. Det svider på hela kroppen. Usch. Hoppas det lägger sej lite till imorgon..  Brukar aldrig bränna mej. Det måste ha varit nya rör eller något.. jaja så dant dä kan bli,,
Efter solningen tog jag en promenad, riktigt skönt. Och så har jag haft tvättstugan och tvättat allt man kan tänka sej. Så idag har jag varit duktig!! Och inte småätit något heller! Gött att jag klara en dag.......................

Imorgon ska jag åka till Västerås. It will be very niCe!

Nu ska jag kolla klart på Hells Kitchen och därefter SATC

CiaO !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0