Starka Minnen

Jag får mina perioder då jag blir helt deppig och bara längtar till afrika.
Jag känner mej verkligen hemma i Afrika, jag kan inte beskriva hur jag känner.
Saknaden är så stor! Det är nog som många säger, jag är en vit afrikan? Nu är jag återigen i en period av längtan som jag aldrig känt så stark.. Usch jag vet inte hur jag ska göra.. men här kommer lite bilder från underbara västafrika..

JAG SAKNAR.....

              DJURLIVET...........
          

 
                                          MIN ÄLSKLINGS BUSPOJKE FAMARA


                                                    STRÄNDERNA....



VÅRA DJUR VI TAGIT HAND OM VOVVEN BLESS OCH KISSEN MOOSE IN JAJ (katten jansson på wolof)





DEN GODA MATEN
Detta är min favvo DOMADA
jornötssås gryta typ..







OCH SJÄLVKLART SAKNAR JAG ALLA MIN UNDERBARA VÄNNER !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0