Oturs dag

Igår satt jag uppe till 02.00 och gjorde halsband. Riktigt mysigt. Jag småkollade på OS och pillade med mina halsband. Innan jag gick och sov gjorde jag en smothie på frysta jordgubbar och vaniljyogurt. Jätte god blev den. 
När jag vaknade imorse tänkte jag att jag skulle göra en likadan smothie till frukost. Det är ju nyttigt :)brakade hela min mixer!! Så nu funkar inte den alls. Och efter att jag tillbringat halva lediga dagen till att göra fler halsband så ringde min kusin och ville hälsa på. Den ser förjäkligt ut här som vanligt så jag tänkte dammsuga upp alla pärlor som ligger precis överallt på golvet, då gick dammsugarslangen av (!!!!)....

Nu har Anna, Patrik och Emmie åkt hem. Vi käkade varsin pizza, det var jag väl värd efter denna oturs dag?? ;)

Snart ska jag åka hem till Mamma & Pappa. Vi ska ta en promenix igen med Bruno :)

 Lite av halsbanden jag gjorde igår & idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0