Helloooo

Tjena tjena!
Bättre sent än aldrig.. eller vad säger man ;) ?
Helgen var kanon bra. I lördags träffade vi Erics kompis och hans tjej Hanna som varit på studier i Burundi i 6 mån. Vi hade jätte trevligt! Jag blir så sugen på Afrika igen när jag hör allt hon berättar.. Senare på kvällen gick vi  på ett ställe som heter Blue Moon. Riktigt bra ställe, tyvärr släpper dom in allt för mycket folk så man kan inte röra sej.. annars är det verkligen kanon musik och bra lokaler!!
Resten av helgen slappade vi bara i soffan. Och jag badade en hel del.. Tänk att ha badkar I LOVE T!

Nu ska jag ut på promenad med mamsen. Skönt att få frisk luft etter en dag på jobbet!

Cya Later !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0