Cambridge

Nu har jag varit och köpt ett paket cambridge (igen). Se om jag har mer motivation nu.. Jag ska inte byta ut alla måltider, men jag ska dricka varje morgon och kväll, alltså äta ett mål per dag. Vi får se hur det går denna gång. En sak som var väldigt bra med cambridge förra gången var att jag mådde så himla bra i magen :)


I går var jag hemma hos Fadna och Eddie. Vi spelade kort till 02.00 så jag e rätt seg nu. Men kul hade vi :)
Idag blir det nog att åka en sväng till Skänninge marknad, vädret ser inte så lovande ut men va f*n det är ju tradition ;)

Imorgon börjar Reggaefestivalen.. Jag är riktigt deprimerad!! Jag vill vill vill vill.........!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0