Bakis

Idag är en riktigt slappar dag!! Återkommer om helgen imorgon. Jag är riktigt bakis. Har slappat hela dagen och ska fortsätta med det. Jag är fortfarande kvar i Västerås, åker hem tidigt imorgon.

Nu ska vi ha myskväll och kolla filmer och äta massa onyttigt!! precis som det ska vara ;)

Vi var precis iväg och handlade, Eric och jag. Nu när vi kom hem satte jag mej vid datorn. Eric går omkring i lägenheten och tror att det spökar. Han säger att olika saker ligger framme på bordet som inte låg där när vi åkte och att tv:n är avstängd hmm.. vet inte vad han yrar om.. Men jag tror ju lite på spöken...så lite scary är det.. aja..nu ska jag inta soffläge :)

Hade gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0